Position: Contact Centre OfficersOrganization: Cargills Bank
Qualifications
- Age should be below 24 years.
- Energetic and enthusiastic.
- Must be a team player with good communication and interpersonal skills.
- Being conversant in all three languages (English/Sinhala/Tamil) will be advantageous.
- Be flexible to work on shift-based schedules, including weekends.
- Previous experience in Call Centre Operations or Customer Care is preferable.
How to apply
- Interested candidates are invited to forward their CVs to career@cargillsbank.com, mentioning the post applied for, in the subject line of the email on or before 12th May 2025.
DISCLAIMER
The information provided here is for reference purposes only. While we strive for accuracy, errors or omissions may occur. Please refer to the official source for the most up-to-date and verified details. You can download the relevant document below
මෙහි සපයා ඇති තොරතුරු දැනුවත් වීමේ අරමුණ සඳහා පමණි. අප නිවැරදි තොරතුරු ලබදීම උපරිමයෙන් උත්සහ කරන අතර , දෝෂ හෝ අතපසුවීම් සිදුවිය හැකිය. වඩාත්ම යාවත්කාලීන සහ සත්යාපිත විස්තර සඳහා කරුණාකර නිල මූලාශ්ර වෙත යොමු වන්න. ඔබට අදාළ ලේඛනය පහතින් බාගත හැකිය.
When you click on any link on our website, you may be redirected to an external site. If this occurs, you can return to our website and continue browsing or clicking on other links as needed.
අපගේ වෙබ්අඩවියෙන් ඔබ කිසිඳු සබැඳියක් ක්ලික් කළහොත්, ඔබ වෙනත් වෙබ්අඩවියකට යළි හරවා හැරිය හැකියි. එවැනි දෙයක් සිදුවුවහොත්, ඔබ ආපසු අපගේ වෙබ්අඩවියට පැමිණිමෙන් පසුව නැවතත් අවශ්ය ලෙස සබැඳි ක්ලික් කළ හැකිය.
Organization | Cargills Bank |
Closing Date | 12 MAY 2025 |
Advertisement | Download |
Source | Face Book |